Widzę Kontakt Improwizację
Komponuję Kontakt Improwizację
Improwizując kompozycję Kontakt Improwizacji
W kontakcie komponując improwizację
Improwizuję kompozycję Kontakt Improwizacji.
Binarny wskazuje na spektrum. Binarna świadomości/działanie i improwizacja/choreografia wskazują, że działamy i co odczuwamy; to, co decydujemy i co robimy w danej chwili, są ze sobą powiązane. Każdy ruch w każdym momencie tańca jest wyrzeźbiony z czasowo-przestrzennego potencjału kinetycznego, jaki zapewnia tancerzom ich dotychczasowy trening i ich estetyka. W tym projekcie performatywnym połączymy fizyczną praktykę kontakt improwizacji z teoriami performatywnymi Ensemble Thinking (myślenia zespołowego) i the Six Viewpoints (sześcioma punktami widzenia), aby poszerzyć nasz potencjał działania i zdolności sensoryczne, jednocześnie rzucając wyzwanie naszej estetyce. Wykorzystamy te praktyki i teorie, aby zmaterializować nasze odpowiedzi na kilka pytań.
Czy improwizujemy będąc w kontakcie, czy używamy kontaktu do improwizacji?
Jaka jest granica między ruchem solowym a odpowiedzią zespołową? A jaka między ruchem zespołowym i odpowiedzią solową?
Dlaczego/jak obserwacja zmienia nasz ruch? Jak/dlaczego ruch zmienia naszą obserwację?
Jaki jest relacja między kompozycją, choreografią i improwizacją a performansem?